FANDOM

A Sabali egy gyakori familiáris, amit szerezni lehet. Ezentúl a 3. epizódban ez az egyik familiáris, amit kaphatsz.

Megjelenés Szerkesztés

A Sabali egy lóra hasonlító állat. Szőrzete fehér. Nagy, és kiskorában is van egy zöldeskék folt a hátsófelén. Sörénye ugyanilyen színű. Nagy, kerek, szintén zöldeskék szemei vannak, sötétkék pupilákkal. A szemei ékkövekre emlékeztetnek. Fülei hegyesek, felfelé állóak. Belőlük fehér szőrcsomók lógnak ki. Farkán testéhez legközelebb egy sárga boholyperec látható, amit zöld csíkok követnek. A farok egy kis csomóban végződik. Lábai vastagok, kerek talpúak. Mivel rövidek, nem tud hosszú távot megtenni. Arany színű patái vannak. Szájában mindig hord egy Luzernette levelet, ami kedvenc ételére emlékezteti őt.

Felnőtt Szerkesztés

Felnőtt korára a Sabali nagyobb, hosszabb sörényt növeszt. Megnyúlik a szarva.
Sabali tojás

A Sabali tojása

Fülei nagyobbak, kevésbé hegyesek. Farka végén, illetve füleiben a szőrcsomó is nagyobb lesz.

Tojás Szerkesztés

A Sabali tojása kék, itt-ott zöld foltokkal.

Gondozás Szerkesztés

Mint minden familiárisnak, a Sabalinak is van csalija, illetve élelme. Az ő esetében a csali a lóvakaró, élelme a pamutvirág.

Csali Szerkesztés

A lóvakarót kizárólag a boltban lehet venni, 240 maanáért, vagy 40 aranyrögért. Használható lovak vagy más állatok fésülésére, leírása szerint.

Élelem Szerkesztés

A pamutvirág felvásárolható a boltban, 12 maanáért, illetve 2 aranyrögért. Ha nem akarsz érte fizetni, találhatsz a HQ parkjában és a Ciprusligetben. Annyira puhának néz ki, hogy "szinte beleharapnánk".

Fejlődés Szerkesztés

A tojás 15 percen belül felnyílik. Felcseperedéséhez 3-as szintűnek kell lenned, ragaszkodása legalább 60% kell, hogy legyen, ezentúl egy hetesnek (7 naposnak) kell lennie.